مستربچ نانو کاهش دهنده خش PP

پلی‌پروپیلن یکی از پرکاربردترین پلیمرهایی می‌باشد که به دلیل مزایای متعددی از جمله قابل دسترس بودن، فرایندپذیری راحت، مقاومت شیمیایی عالی، خواص مکانیکی و فیزیکی مطلوب، قیمت مناسب، قابلیت کاربرد در زمینه‌های مختلف و … سهم زیادی را در صنایع پلاستیکی به خود اختصاص داده‌ است. به عنوان مثال در صنعت خودرو کامپاند پایه PP کاربرد زیادی در ساخت قطعات مختلف خودرو را داراست. در کنار مزایای متعددی که می‌توان برای این پلیمر بیان کرد شکننده بودن و مقاومت ضربه پایین آن بویژه در دماهای منفی و همچنین مقاومت کم آن در برابر خراش  باعث ایجاد محدودیت­هایی در بسیاری از موارد می‌گردد.  معمولاً به منظور اصلاح برخی از خواص این پلیمر نظیر افزایش میزان ضربه پذیری آن از روش­های متعددی نظیر آمیزه‌سازی با  الاستومرها و یا ترموپلاستیک الاستومرها استفاده می‌شود که این امر خود منجر به افت برخی خواص پلیمر مصرفی نظیر مقاومت در برابر خش پذیری آن می‌گردد.

یکی از موثرترین روش‌های بهبود خواص عمومی پلی‌پروپیلن استفاده از فرایند نانوتکنولوژی می‌باشد. با به‌کارگیری نانوذرات در پلی‌پروپیلن علاوه بر بهبود خواص مکانیکی و شفافیت، خواص جدیدی از جمله خواص آنتی باکتریال، مقاومت خراش و … نیز به PP افزوده می‌شود که کاربردهای آن را گسترش می‌دهد. شرکت آریا پلیمر پیشگام با تولید محصول جدیدی تحت عنوان Aria Nano 5600 بر پایه مواد نانو یکی از مهم ترین مشکلات این نوع پایه پلیمری یعنی خش پذیریPP و کامپاندهای مبتنی بر آن نظیر PP/Talc، PP/TPO و… که عموماً نیز در صنعت خودرو مورد استفاده قرار می‌گیرد را تا حد زیادی کاهش داده و هم چنین به کمک این افزودنی، استفاده از ترکیبات گران قیمت سیلوکسانی در مقادیر کمتری مورد استفاده قرار می‌گیرد.

مکانیسم کاهش میزان خش پذیری محصولات پایه PP

مکانیسم کاهش میزان خش پذیری محصولات پایه PP

این محصول در کنار بهبود خواصی که ایجاد می نماید تاثیری بر رنگ ظاهری محصول نداشته و حتی به پایداری قطعه در طولانی مدت نیز کمک می نماید.

Aria Nano 5600

Aria Nano 5600

مستربچ نانو کاهش دهنده خش PP شرکت آریا پلیمر پیشگام

 

Aria Nano 5600: مستربچ نانو کاهش دهنده خش PP

 

لطفاً برای اطلاعات بیشتر درباره مستربچ نانو کاهش دهنده خش PP شرکت آریا پلیمر با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. ما از تأمین نیازهای شما بسیار خشنود خواهیم بود.