افزودنی پودری افزایش‌دهنده مقاومت به ضربه محصولات PVC و UPVC

    محصولات بر پایه پلیمر PVC دارای مزایا و کاربرد فراوان در صنعت پلاستیک هستند. با این وجود این ماده نیز مانند بسیاری از پلاستیک‌ها دارای رفتار شکننده است که حساسیت این رفتار در دماهای پایین و یا داشتن ترک تشدید می‌یابد. در نتیجه این مواد نیاز به راهکاری جهت بهبود مقاومت ضربه دارند.

 

    در صنعت پلاستیک افزودنی‌های مختلفی به‌عنوان بهبوددهنده ضربه، به‌منظور افزایش چقرمگی یا انعطاف‌پذیری برای این ماده وجود دارد. موادی نظیر CPE و اکریلیک‌ها به‌عنوان افزودنی‌های معمول برای محصولات PVC استفاده می‌شود.

 

با این وجود شرکت آریا پلیمر این محصول را به‌عنوان بهبوددهنده فرآیند و افزایش‌دهنده مقاومت به ضربه (ایمپکت مدیفایر PVC) برای محصولات PVC و UPVC به‌گونه‌ای طراحی کرده است که علاوه بر بهبود استحکام ضربه، افتی در سایر خواص مشاهده نمی‌شود و در شرایط بهینه، تعادلی بین خواص مکانیکی و رفتار فرآیندی بدون افزایش شدید در قیمت ایجاد می‌نماید.

 

    این ماده قابلیت استفاده در محصولات لوله، اتصالات و پروفایل PVC و … را دارد. افزایش استحکام ضربه، امکان پخش بهتر پرکننده، بهبود فرآیند و کمک به ایجاد سطحی صاف و یک‌نواخت در محصولات PVC از مزایای این ماده است. لازم به ذکر است در محصولات PVC، به‌کارگیری این محصول می‌تواند افزایش میزان پرکننده کربنات کلسیم را به‌همراه داشته باشد.

 

 ایمپکت مدیفایر PVC یا افزودنی پودری افزایش‌دهنده مقاومت به ضربه محصولات PVC و UPVC

 

Aria Add 1213: افزودنی پودری افزایش دهنده مقاومت به ضربه محصولات PVC و UPVC

 

    لطفاً برای اطلاعات بیشتر درباره افزودنی پودری افزایشدهنده مقاومت به ضربه محصولات PVC و UPVC شرکت آریا پلیمر با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. ما از تأمین نیازهای شما بسیار خشنود خواهیم بود.