مستربچ افزاینده MFI

    پلی‌پروپیلن‌ از جمله پلیمرهای پرمصرف در صنعت پلاستیک محسوب می‌شود. این مواد به‌طور گسترده در فرآیند اکستروژن، کامپاندسازی، تولید قطعات تزریقی، الیاف و … مورد استفاده قرار می‌گیرند. هم‌چنین با توجه به اینکه سهم این مواد در سرانه پلاستیک مصرفی در جهان بسیار بالاست، در صنعت بازیافت نیز توجه بسیاری را به خود جلب نموده‌اند.

ماسک سه لایه

مستربچ افزاینده MFI در ماسک

    شاخص جریان مذاب یا MFI از جمله مهم‌ترین خواص مورد توجه در فرآیند این مواد است. هریک از فرآیندهای موجود در صنعت پلاستیک، به محدوده خاصی از شاخص جریان مذاب نیاز دارد و در صورت بهینه نبودن مقدار MFI، مشکلاتی از جمله شکست مذاب، پوسته پوسته شدن، ناپایداری ابعادی، اعوجاج و … در محصولات تولیدی به‌وجود می‌آید. عموماً دستیابی به رنج MFI بهینه و ثابت، در پلیمریزاسیون مواد در راکتور، از نظر اقتصادی به‌صرفه نیست؛ در نتیجه نیاز به استفاده از افزودنی با قابلیت کنترل‌کنندگی MFI وجود دارد.

    این مستربچ با قابلیت افزایش MFI، به رفع مشکلات موجود در این زمینه کمک می‌کند. این مستربچ بدون تغییر در شفافیت و ظاهر محصولات تولیدی، به تسهیل فرآیند پلیمر در صنایع مختلف کمک می‌کند.

فیلتر ملت بلون و نخ PP

مستربچچ افزاینده MFI در فیلتر ملت بلون و نخ PP

    این مستربچ در ترکیب با پلی‌پروپیلن، به‌عنوان افزاینده MFI عمل کرده و با کاهش و یک‌نواخت نمودن وزن مولکولی پلیمر، ضمن افزایش MFI، به رفع ناپایداری‌های موجود در فرآیندهای ریسندگی الیاف، اکستروژن، تزریق و … کمک می‌کند. استفاده از این مستربچ در محصولات با پایه پروپیلن، منجر به یک‌نواختی خواص، افزایش استحکام مذاب، کاهش shrinkage و warpage، حذف پدیده تورم دای، افزایش سرعت تولید و کاهش فشار و توان لازم جهت تولید قطعات تزریقی می‌شود.

    مستربچ افزاینده MFI در صنعت تزریق پلاستیک برای پایه PP کاربرد دارد. هم‌چنین محصول PP MFI 1500 (به‌صورت کامپاند) با قابلیت استفاده در فرآیند ملت بلون و الیاف‌ها، امکان استفاده از آن بدون حضور هیچ افزودنی دیگری را در محصولات پارچه‌های نبافت (Non-Woven و ملت بلون) نیز فراهم می‌کند.

مستربچ‌ افزاینده MFI شرکت آریا پلیمر پیشگام

Aria Add 2445, 2440T139: کامپاند ملت بلون (PP MFI 1500) (بدون بو)

Aria Add 2440T136: مستربچ افزاینده MFI (بدون بو)

Aria Add 2440T165: مستربچ افزاینده MFI

   

    لطفاً برای خرید و کسب اطلاعات بیش‌تر درباره مستربچ افزاینده MFI شرکت آریا پلیمر، با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. ما از تأمین نیازهای شما بسیار خشنود خواهیم بود.