چسب بین لایه‌ای قطعات خودرو

صنعت خودروسازی از جمله صنایع پر مصرف در حوزه مواد پلیمری می باشد. پلیمر ها با دارا بودن خواص و ویژگی های مناسب، قابلیت استفاده در اجزا مختلف خودرو را دارند. به طور مثال این مواد در بدنه خودرو، اجزای داخلی، رنگ، اکسسوری و … استفاده می شوند.

چسب بین لایه ای قطعات خودرو

امروزه به منظور بهبود کیفیت قطعات تزریقی مورد استفاده در صنعت خودرو، از تلفیق خواص پلیمرهای مختلف ( مانند پلی اولفین ها، PA و …) استفاده می شود. قطعات ساخته شده از پلیمرهای مختلف به دلیل سازگاری پایین پلیمرهای قطبی و غیر قطبی، خواص مکانیکی پایینی دارند.

چسب بین لایه ای قطعات خودرو

در نتیجه لازم است از چسب های بین لایه‌ای با ساختار مولکولی ویژه ، برای برقراری پیوند بین مواد مختلف در یک قطعه استفاده نمود . این چسب ها با دارا بودن عاملیت دوگانه در ساختار خود، قابلیت ایجاد اتصال بین پلیمرهای مختلف را دارند، در نتیجه با بهبود سازگاری بین اجزا به بهبود عملکرد قطعات تزریقی، کمک می کنند.

شرکت آریا پلیمر پیشگام با دارا بودن دانش تخصصی در این حوزه، اقدام به طراحی و تولید چسب های بین لایه‌ای برای استفاده در صنعت خودروسازی نموده است.

چسب بین لایه ای قطعات خودرو

چسب‌های بین لایه‌ای قطعات خودرو شرکت آریا پلیمر پیشگام

Aria Adhesive 4106: چسب بین لایه‌ای قطعات خودرو

 

لطفا برای کسب اطلاعات بیشتر درباره چسب بین لایه‌ای قطعات خودرو شرکت آریا پلیمر با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. ما از تامین نیازهای شما بسیار خوشنود خواهیم بود.