درباره ما

شرکت آریا پلیمر پیشگام در سال 1387 تاسیس و کار خود را به عنوان یک شرکت دانش بنیان در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان آغاز کرد؛ ماموریت این شرکت تولید محصولات پلیمری با کیفیت بالا از طریق استفاده از فناوری های نوین و پیشرفته در راستای ارتقاء محصول نهایی مشتریان می باشد.

آریا پلیمر پیشگام به عنوان یک شرکت خلاق، پویا و در حال رشد و شکوفایی در صدد به کار گیری فناوری های نوین در صنعت پلیمر می باشد. جهت دستیابی به این هدف ، این شرکت اقدام به تولید نمونه های گوناگون سازگارکننده های مالئیکه، چسب های بین لایه ای، مستربچ های افزودنی، نانو افزودنی ها و نیز استقرار یک نظام مشاوره ی کارآمد و حرفه ای نموده است.. به عبارت دیگر، آریا پلیمر پیشگام همواره همراه صاحبان صنایع و مشتریان است تا بوسیله ی استفاده از محصولات باکیفیت آریا پلیمر و نیز مشاوره های تخصصی این مجموعه بهترین و با کیفیت ترین محصول نهایی را تولید نمایند.

محصولات تولیدی آریا پلیمر پیشگام حجم گسترده ای از صنایع مرتبط با پلیمر نظیر صنعت پلاستیک، کامپاند، بسته بندی، خودروسازی، لوله و اتصالات و ده ها صنعت دیگر را پوشش می دهد.

استقرار نظام های بین المللی نظیر ISO 9001 و CE در آریا پلیمر، ضامن کیفیت و اعتماد این شرکت می باشد، اما آن چیز که آریا پلیمر را متمایز می سازد آزمایشگاه مجهز داخلی واحد تحقیق و توسعه، مهندسین نخبه، کارکنان باتجربه و ورای این ها، ارزش های فنی نهادینه شده در این شرکت می باشد.