مستربچ آنتی‌ اکسیدانت

   مستربچ آنتی‌ اکسیدانت یکی از مهم‌ترین افزودنی‌های صنعت پلاستیک است که در فرآیندهای تولیدی استفاده می‌شود. پلاستیک‌ها معمولاً تحت تأثیر نور، اکسیژن و حرارت به‌سرعت دچار پیرشدگی می‌شوند که منجر به تغییراتی مثل افت استحکام، سفتی و انعطاف پذیری، تغییر رنگ، خراشیده شدن و کاهش شفافیت می‌شود. مستربچ‌های آنتی اکسیدانت در تولید محصولات پلیمری از جمله کامپاندهای صنعت خودروسازی، فیلم ژئوممبران، گرانول‌های بازیافتی، نوار تیپ، فيلم‌های ضخیم، کارتن پلاست، فوم، الیاف، محصولات تزریقی PP و لوله‌های پلی‌الفینی، تولید پروفیل و فیلم و قطعات تزریقی و بادی قابل استفاده هستند. فرآیندهای تولید پلاستیک‌ها همواره ترکیبی از برش، اکسیژن و حرارت بالاست که باعث تخریب اکسیداسیون حرارتی پلیمرها می‌شود. استفاده از مستربچ‌ آنتی اکسیدانت باعث پایدار سازی پلیمر در برابر عوامل اکسایش در فرآیند تولید، جلوگیری از تخریب و اکسید شدن پلیمر در دمای فرآیند بالا، بالا رفتن مقاومت محیطی پلیمر، بهبود خواص مواد بازیافتی می‌گردد.

    مستربچ آنتی‌ اکسیدانت‌ در دو حالت مختلف مورد نیاز است. یکی از این حالت‌ها زمانی است که دمای پلیمر ما حین فرآیند به بالاتر از دمای ذوب خود می‌رسد و حالت بعدی زمانی است که پلیمر تحت شرایط جوی و اکسیژن و حرارت محیطی قرار می‌گیرد. در صورتی که در این حالت‌ها از مستربچ آنتی اکسیدانت استفاده نگردد، پلیمر ما دچار تخریب و افت خواص می‌گردد. در همین راستا محصولات آریا پلیمر امکان توقف تخریب پلیمر در هر دو حالت بالا را دارا هستند.

مستربچ آنتی‌ اکسیدانت

مستربچ‌‌‎‌های آنتی‌ اکسیدانت آریا پلیمر

    Aria Add 2130, 2135: مستربچ آنتی اکسیدانت PE

    Aria Add 2431: مستربچ آنتی اکسیدانت PP

 

    لطفاً برای خرید و کسب اطلاعات بیش‌تر درباره مستربچ‌های آنتی اکسیدانت شرکت آریا پلیمر، با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. ما از تأمین نیازهای شما بسیار خشنود خواهیم بود.