صنعت خودروسازی

صنعت خودروسازی از قدیمی ترین و بزرگترین حوزه های علمی و صنعتی است که امروزه با بهره گیری از خواص ویژه پلیمرها همچون وزن پایین و خواص مکانیکی بهبود یافته، به طراحی اتومبیل های جدید با قابلیت های خاص و متنوعی مانند راندمان سوخت بالاتر و کاهش انتشار گازهای گلخانه ای به دلیل وزن پایین تر، تقویت خواص مکانیکی بدنه، بهبود ظاهر و رنگ قطعات و ایجاد قابلیت هوشمندی در خودرو پرداخته است. در واقع پلیمرها در سال های اخیر به یکی از کلیدی ترین مواد مورد نیاز برای ساختمان، کارایی و ایمنی اتومبیل تبدیل شده اند.

شرکت آریا پلیمر پیشگام به عنوان شرکتی دانش محور، پس از بررسی بازار مواد اولیه صنعت محصولات پلیمری خودرو و نیازمندی تولیدکنندگان به مواد پلیمری ویژه، قدم در پیشبرد رفع نیازهای مشتریان و تولیدکنندگان این صنعت برداشته است.

مستربچ های افزودنی:

این شرکت ضمن آشنایی کامل با فرآیندهای شکل دهی پلیمرها، به طراحی و تولید مستربچ های افزودنی و کامپاندهای مهندسی جهت ارتقا فرآیند تولید و بهبود خواص قطعات پلیمری خودرو پرداخته است.

 

سازگارکننده های مالئیک انیدرید:

شرکت آریا پلیمر پیشگام با بهره مندی از دانش تخصصی به تولید سازگارکننده های مورد استفاده در صنعت خودرو سازی جهت افزایش سازگاری بین مواد مختلف، افزایش چسبندگی فیلرها و آلیاژهای پلیمری به پایه پلیمر و نیز افزایش رنگ پذیری و بهبود خواص مکانیکی قطعات مختلف اهتمام می ورزد.

 

چسب های بین لایه ای:

این شرکت جزو معدود تولیدکنندگان چسب های بین لایه ای در کشور می باشد که اقدام به تولید چسب بین لایه ای مخصوص قطعات پلیمری خودرو نظیر باک خودرو کرده است. به گواه مشتریان، کیفیت این چسب تولیدی کاملا قابل رقابت با برندهای معتبر و مطرح تولید چسب در دنیا می باشد.

 

نانوافزودنی ها: 

با گسترش نانوتکنولوژی و کاربردهای آن، شرکت آریا پلیمر پیشگام با بهره گیری از خواص منحصر به فرد نانوذرات و نانوکامپوزیت ها، نانوافزودنی های مختلفی، جهت کمک به ارتقا خواص قطعات مورد استفاده در این صنعت تولید نموده است.