گزارش تصویری از حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در شرکت آریا پلیمر پیشگام 1

در بازدیدی از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان عنوان شد؛

تاکید معاون وزیر راه و شهرسازی بر حمایت از شرکت‌های فناور

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی با حضور در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان و بازدید و صحبت با شرکت‌های فناور این حوزه، بر حمایت از آن‌ها تاکید کرد.

گزارش تصویری از حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در شرکت آریا پلیمر پیشگام 1

به گزارش روابط عمومی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، دکتر جعفر قیصری در این جلسه با اشاره به ظرفیت مناسب شرکت‌های فناور در حوزه‌های مختلف از جمله عمران، معماری، شهر و راه‌سازی اظهار کرد: امیدواریم با حمایت تمامی دستگاه‌های اجرایی کشور به خصوص وزارت راه، این شرکت‌ها بتوانند خدمات ارزشمندی به کشور ارائه دهند.

گزارش تصویری از حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در شرکت آریا پلیمر پیشگام 2

معاون وزیر راه و شهرسازی نیز در این جلسه با اشاره به ظرفیت‌های مطلوب در میان شرکت‌های این حوزه در استان و شهر اصفهان گفت: انتظار ما از شرکت‌های فناور مستقر در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برای ارائه خدمات و مشاوره بسیار بالاست.

گزارش تصویری از حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در شرکت آریا پلیمر پیشگام 3

دکتر محمد شکرچی‌زاده افزود: بسیاری از فعالان حوزه معماری و عمران از این وزارتخانه انتظارات ارائه راه‌کارهای ابتکاری و به صرفه، جهت بهتر شدن خدمات در این حوزه را دارند که به نظر ارائه این راهکارها از شرکت‌های فناور قابل انتظار خواهد بود.

رئیس مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی ادامه داد: امیدواریم بتوان با حمایت از این ایده‌های ابتکاری و نیز شرکت‌های فناور، بسیاری از موارد و مشکلات این حوزه رفع شود.

گزارش تصویری از حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در شرکت آریا پلیمر پیشگام 4

حاضران از شرکت‌های فناور فراتحقیق سپاهان، آریا پلیمر پیشگام، مدرن فناوران موج، سبک بتن پرتیکان، ایده پرداز کیان، گنبد سپید و آرشیدز دیدن کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *