مجمع عمومی شرکت سهامی عام سپنتا فناوران اسپادانا

مجمع عمومی شرکت سهامی عام سپنتا فناوران اسپادانا

برگزاری مجمع عمومی شرکت سهامی عام سپنتا فناوران اسپادانا

مجمع عمومی موسس شرکت سهامی عام سپنتا فناوران اسپادانا برگزارشد.

به گزارش دبیرخانه انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان ‌اصفهان، مجمع عمومی موسس شرکت سهامی عام سپنتا فناوران اسپادانا روز دوشنبه ۲۶ آبان ماه ۱۳۹۹ در سالن کنفرانس شیخ‌بهایی شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار شد.

مجمع عمومی شرکت سهامی عام سپنتا فناوران اسپادانا

مجمع عمومی شرکت سهامی عام سپنتا فناوران اسپادانا

دکتر جعفر قیصری رییس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان در این جلسه پیرامون پیشرفت‌های پیش روی این شرکت گفت: آینده‌ای روشن در سایه هم‌افزایی اعضا برای سپنتا فناوران رقم خواهد خورد.

در ادامه محمد علی‌آبادی نماینده هیأت‌مؤسس شرکت سپنتا فناوران ضمن گزارش عملکرد سه ساله هیات‌موسس گفت: ایجاد این شرکت نتیجه ده‌ها جلسه تخصصی در کمیته جذب و برون‌سپاری انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان‌اصفهان بود.

وی افزود: اعضای این کمیته پس از بررسی مدل‌های موفق و ناموفق در منطقه و کشور در نهایت تصمیم به ایجاد شرکت سهامی عام گرفتند و با شعار یک برند برای همه و همه برای یک برند توانستند کاهش هزینه‌های بالای برندسازی را با کار گروهی بهینه‌سازی کنند.

نماینده هیأت‌مؤسس از برنامه‌ریزی فعالیت‌های پیش روی شرکت با بررسی چند پروژه از جمله راه‌اندازی اولیه خط تولید موتورهای برقی سپنتا موتور، بررسی پروژه‌های آب‌، انرژی و محیط زیست و دیگر موضوعات خبر داد.

گفتنی است در ادامه جلسه، نامزدهای عضویت در هیأت‌مدیره شرکت به معرفی خود پرداختند و پس از رأی‌گیری نتایج به شرح زیر اعلام شد:

 

اعضای اصلی هیات‌مدیره:

انجمن شرکت‌های دانش‌بنیان استان‌اصفهان

صندوق پژوهش و فناوری استان‌اصفهان

شرکت بهیار صنعت سپاهان

شرکت فناور پلاستیک سپاهان

شرکت آریا پلیمر پیشگام

آقای احسان ایمانیان، شرکت پایا هیدرولیک جم

آقای حسن اکبری، شرکت فراکوش سپاهان

 

اعضای علی‌البدل هیات‌مدیره:

شرکت شفیق

شرکت دانا سپند

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *