نمایشگاه نانو فناوری 2018 کره جنوبی

به گزارش خبرگزاری ایسنا، مؤسسه‌ علم و فناوری کره (KIST) با هدف یافتن ایده‌های نوین در زمینه فناوری نانو با چندین کشور دنیا همکاری می‌کند. لین موسسه هم چنین قصد دارد از توانمندی های شرکت‌های ایرانی فعال در این حوزه و تبادل دانش میان دو کشور استفاده کند.

بر همین اساس دومین نشست برای معرفی برخی از توانمندی‌های شرکت‌های ایرانی در تیرماه سال جاری در کره جنوبی در حال برگزاری است و مؤسسه‌ علم و فناوری کره به همراه ستاد ویژه‌ توسعه‌ی فناوری نانو به عنوان ناظر، بر پیشبرد اهداف ذکر شده همکاری خواهند داشت.

پروفسور شین کیونگ هو، مدیر تحقیقات مؤسسه‌ علم و فناوری کره در این نشست در مورد برنامه‌ G-PPP گفت: برنامه‌ جهانی همکاری‌های خصوصی با هدف تولید محصول و ارائه‌ خدمات مبتنی بر فناوری قصد دارد یک همکاری برد-برد بین شرکت‌های ایرانی و کره‌ای ایجاد کند که امکان اشتراک فرصت حضور در بازارهای جهانی و آسیایی برای تولید کنندگان ایرانی و حضور در بازارهای جهانی و ایرانی برای تولید کنندگان کره‌ای فراهم شود.

به گفته وی مسیر اصلی این برنامه شامل انتخاب و سازماندهی، آموزش و توسعه و در نهایت تجاری سازی خواهد بود.

وی با اشاره به روند اجرای این برنامه توضیح داد: مراحل کار به این شکل است که بعد از دیدارهای سریع و برقراری ارتباط بین شرکت‌ها، شرکت‌های سرمایه‌گذاری مشترک تشکیل خواهد شد و موضوعات آموزشی تعیین و آموزش‌های لازم برای بومی‌سازی فناوری به ایرانی‌ها یا کره‌ای‌ها داده خواهد شد تا وارد عرصه تولید شوند.

در قالب این کلوپ و همکاریهای ایران و کره در زمینه نانو هم اکنون نمایشگاه فناوری کره از تاریخ 20 تا 22 تیرماه سال جاری در حال برگزاری است. شرکت آریا پلیمر پیشگام به عنوان شرکت دانش بنیان ایرانی فعال در عرصه نانو با حضور در این نمایشگاه، اقدام به معرفی محصولات خود نموده است. این نمایشگاه در موضوعات زیر دسته بندی شده است:

  • نانوالکترونیک و فوتونیکس
  • نانومواد پیشرفته
  • نانوفابریکیشن و اندازه گیری
  • نانوبیوتکنولوژی و نانودارو

نمایشگاه نانو فناوری 2018 کره جنوبی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *