یازدهمین نمایشگاه تخصصی لاستیک، پلاستیک، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته (اصفهان پلاست) که طی روزهای 24 تا 27 بهمن‌ ماه امسال (1397) در محل برگزاری نمایشگاههای بین المللی استان اصفهان برگزار شد، توانسته نام خود را به عنوان یکی از نمایشگاه‌های برجسته در سطح کشور مطرح کند.
نمایشگاه «اصفهان پلاست» به عنوان نخستین نمایشگاه تخصصی لاستیک و پلاستیک کشور، از سال 1381 در شهر صنعتی اصفهان به صورت دو سالانه هدف‌گذاری شد. برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی از این دست، آوردگاهی از دانش، تجربه و توانمندی بشمار می آید که توسعه و ایجاد همکاری های مشترک از دستاوردهای با ارزش آن خواهد بود و علاوه بر آن، تبادل دانش و تجربه برای اقشار مختلف مرتبط با این صنعت، اعم از تصمیم‌سازان، تصمیم‌گیران، تولیدکنندگان، دانشگاهیان و دیگر آحاد متخصص جامعه از اهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه بشمار می‌رود.

به گزارش واحد رسانه شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان، مهندس پورقاضی رییس کمیسیون صنعت و معدن اتاق بازرگانی تهران، دکتر اسفنانی و دکتر کامران، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، دکتر مجیری معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان و احمد رضوانی فرماندار شهرستان خمینی شهر از جمله بازدیدکنندگان این نمایشگاه در دو روز آخر برگزاری بودند.
همچنین هیأتی 15 نفره متشکل از اعضای هیأت رییسه انجمن صنفی تولیدکنندگان لوله و اتصالات پلی اتیلن استان کرمانشاه، نمایشگاه را مورد بازدید قرار داده و پس از مذاکره با برخی از مشارکت کنندگان این نمایشگاه، از تعدادی از شهرک های صنعتی استان اصفهان نیز بازدید کردند.
رییس اتاق اصناف اصفهان، رییس دفتر صنایع تکمیلی پتروشیمی شرکت ملی صنایع پتروشیمی، اعضای هیأت مدیره انجمن صنایع همگن ماشین سازان و تجهیزات پلیمری کشور، رؤسا و اعضای اتحادیه صنف سازندگان و فروشندگان مصنوعات پلاستیکی، معاون صنایع کوچک شرکت شهرک های صنعتی استان اصفهان، عضو هیأت نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان و عضو انجمن پلیمر استان نیز از جمله بازدیدکنندگان این نمایشگاه در روز نخست برگزاری بودند.

شرکت آریا پلیمر پیشگام به عنوان یکی از فعالان در زمینه تولید سازگارکننده‌های پلی اولفینی، چسب‌های بین لایه ای و مستربچ‌های افزودنی و به عنوان یکی از اعضای انجمن صنایع پلاستیک و پلیمر استان اصفهان در این نمایشگاه حضوری فعال داشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *