نمایشگاه ChinaPlas 2021

نمایشگاه ChinaPlas 2021

نمایشگاه ChinaPlas 2021 ساعتی پیش و برای نخستین بار در شنژن آغاز به کار کرد

به گزارش بسپار/ایران پلیمر سی و چهارمین دوره نمایشگاه بین المللی Chinaplas 2021 از امروز تا ۲۷ فروردین ماه جاری برگزار می­ شود. این نمایشگاه برای نخستین بار در مرکز جهانی همایش و نمایشگاه های واقع در شهر ShenZhen چین برگزار می شود.
همانطور که قبلا نوشته ایم دوره قبلی این نمایشگاه در سال میلادی ۲۰۲۰ به دلیل همه گیری بیماری کرونا لغو شد. نمایشگاه این دوره نیز در بسیاری بخش ها زیر سایه همین همه گیری است.
هر چند تعداد غرفه گذاران بیش از ۳۸۰۰ مشارکت کننده در فضایی ۳۵۰ هزار متری اعلام شده، با این حال تعداد کشورهای غیر چینی حاضر در نمایشگاه از ۴۰ کشور در دوره قبلی به تنها ۹ کشور در سال جاری کاهش پیدا کرده است.

محدودیت های پیش رو برای حضور در این نمایشگاه، مسوولان برگزاری نمایشگاه را بر آن داشته تا ب طور اختصاصی پخش زنده نمایشگاه را بر روی وبسایت نمایشگاه در دستور کار قرار دهند.

https://www.chinaplasonline.com/CPS21/idx/eng

نمایشگاه چاینا پلاس 2021

نمایشگاه ChinaPlas 2021

رویدادها و وبینارهای Chinaplas 2021

در طول نمایشگاه چاینا پلاس 2021، علاوه بر نمایشگاه اصلی، رویدادها و وبینارهای مختلف نیز در قالب های مختلف از قبیل انجمن ها، اتاق های گفتگو، کنفرانس ها، در دوازده بخش برپا خواهد شد. موضوع اغلب این رویدادها نوآوری در تولید، فناوری و کاربرد صنایع مرتبط می باشد. در ادامه به برخی از رویدادها اشاره خواهد شد.

– گالری نوآوری Design X

در غرفه P71 سالن ۱۷ با سه موضوع طراحی برای جایگزینی، فناوری و طراحی CMF و پلاستیک های سالم و هوشمند برگزار می شود. مهم ترین مواردی که به نمایش گذاشته خواهد شد محصولاتی ساخته شده با مواد و فناوری نوآورانه با استفاده از خلاقیت فرد در طراحی آن محصول می باشد.

– صنعت برای کارخانه های آینده (استراتژی بیشینه سازی کارآمدی و کاهش هزینه برای تولیدکنندگان)

این رویداد با هدف بهبود روابط تولیدکننده و مصرف کننده، مدیریت و استعدادیابی بهتر، بیشینه سازی کارایی تولید و پیشبرد رشد تجاری، فرایند اتوماتیک و کنترل کیفیت محصول برگزار می شود. در بخش کارخانه هوشمند، تولیدکنندگان مطرح جهانی با همکاری هم راه حل های دیجیتال برای قالب گیری تزریقی ر، در دوران اینترت اشیاء صنعتی (IIoT)، به نمایش می گذارند.

در بخش اتاق کنترل تولید هوشمند، اپراتور مخابراتی مطرح چینی Unicom، رسیدن به مدیریت تولید برتر با ۵G را ارئه می دهد. در بخش سناریو و کارگاه، راه حل عملی تولید هوشمند از طریق سناریوهای شبیه سازی شده در دوران پسا-پاندمی، به دو زبان چینی و انگلیسی ارائه خواهد شد. این رویداد در غرفه J41 سالن ۱۱ برگزار خواهد شد.

– سمینار BASF

در اولین روز نمایشگاه، ۱۳ آوریل ۲۰۲۱، سمیناری از طرف شرکت BASF چین از ساعت ۱۰ تا ۱۲ برگزار خواهد شد. در این سمینار دو تن از مدیران ارشد فنی این شرکت درباره موضوعات زیر سخنرانی می کنند:

۱- راه حل جایگزین Tinuvin® NOR® ۳۵۶ برای Plasticulture

۲- آنتی اکسیدان  Irgastab® IS 6300L با افزودن پایداری عالی به لاتکس لاستیک طبیعی و مصنوعی

– SciXplore

نمایشگاه Chinaplas 2021، با شعار “دوران جدید. پتانسیل جدید. نوآوری برای جایگزینی”، رویداد جدید SciXplore را برگزار می کند. تعداد زیادی از دانشمندان و خبرگان مشهور، به منظور به اشتراک گذاشتن گزارش ها و دیدگاهشان درباره توسعه و پیشرفت در آینده و دستاوردهای صنعت بسپار، به این رویداد دعوت شده اند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *