مستربچ های لیزکننده آریا پلیمر پیشگام به زودی در بازار

مستربچ های لیزکننده آریا پلیمر پیشگام به زودی در بازار

مستربچ های لیزکننده آریا پلیمر پیشگام به زودی در بازار

پس از گذشت مدتی از نبود مستربچ های لیز در بازار و آشفتگی مشتریان در نبود این مواد اولیه بسیار مهم در تولید محصولات پلیمری نظیر نایلون، نایلکس، سلفون و… اکنون شرکت آریا پلیمر، پیشگام در تولید محصولات با کیفیت، با شعار همیشه راه بهتری وجود دارد می تواند همانند گذشته در خدمت مشتریان عزیز باشد.

مستربچ لیزکننده که با نام‌های لیز کننده و یا مستربچ اسلیپ (Slip) نیز شناخته می‌شوند، برای کاهش مقاومت فیلم به لیزخوردن روی خود یا بخش‌هایی از تجهیزات تبدیل استفاده می‌شوند. سطوح پلیمری اغلب اصطکاک  بالایی نشان می‌دهند که منجر به بروزمشکلاتی درطی مراحل تولید و استفاده در فرایندهای پیچاندن رول فیلم‌ها، تولید کیسه، عملیات بسته‌بندی، رهایش قالب می‌شود. استفاده از مستربچ اسلیپ باعث صیقلی شدن، افزایش کیفیت سطح فیلم، کاهش ضایعات کاهش استهلاک ماشین آلات ، کاهش چسبندگی سطوح فیلم به هم و تسهیل در فرایند تولید می‌شود. این مستربچ‌ها در محصولات PE ، PP ، PET، فيلم هاي نازک، فیلم های معمولی و ضخیم، فیلم های کشاورزی و پلی الفین ها کاربرد دارند.

عملکرد مستربچ‌های لیزکننده و آنتی بلاک از طریق مهاجرت به سطح می‌باشد. هنگامی که پلیمر خنک می‌شود، یک لایه‌ی روان کننده جامد روی سطح تشکیل می‌شود که اصطکاک یا چسبندگی بین سطوح پلیمری و پلیمر با مواد دیگر را کاهش می‌دهد. ادامه مطلب…

عزیزانی که قصد سفارش محصولات لیزکننده آریا پلیمر پیشگام را دارند، جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نمونه با شماره های زیر تماس حاصل فرمایند:

تلفن شرکت: 2-03133932151

شماره همراه1: 09136281583

شماره همراه2: 09138579468

شماره همراه3: 09137547452

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *