آریا پلیمر پیشگام

آریا پلیمر پیشگام

شرکت آریا پلیمر پیشگام واحد برتر دانش بنیان استان اصفهان شناخته شد

خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان شرکت آریا پلیمر پیشگام را به عنوان واحد برتر دانش بنیان استان اصفهان معرفی کرد.

لوح تقدیر آریا پلیمر پیشگام

لوح تقدیر آریا پلیمر پیشگام

 

هر ساله طی مراسمی از شرکت های دانش بنیان و فناور برتر استان توسط خانه صنعت، معدن و تجارت استان اصفهان تقدیر می گردد.

امسال نیز در تاریخ 9 شهریور 1401 این مراسم برگزار و از شرکت دانش بنیان آریا پلیمر پیشگام به عنوان یکی از شرکت های برتر استان اصفهان سال 1400 در این زمینه تقدیر به عمل آمد.

 

شرکت آریا پلیمر پیشگام واحد برتر دانش بنیان استان اصفهان

شرکت آریا پلیمر پیشگام واحد برتر دانش بنیان استان اصفهان

 

شرکت آریا پلیمر پیشگام در سال ۱۳۸۷ تاسیس و کار خود را به عنوان یک شرکت دانش بنیان در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان آغاز کرد؛ ماموریت این شرکت تولید محصولات پلیمری با کیفیت بالا از طریق استفاده از فناوری های نوین و پیشرفته در راستای ارتقاء محصول نهایی مشتریان می باشد.

آریا پلیمر پیشگام به عنوان یک شرکت خلاق، پویا و در حال رشد و شکوفایی در صدد به کار گیری فناوری های نوین در صنعت پلیمر می باشد. جهت دستیابی به این هدف ، این شرکت اقدام به تولید نمونه های گوناگون سازگار کننده های مالئیکه، چسب های بین لایه ای، مستربچ های افزودنی، نانو افزودنی ها و نیز استقرار یک نظام مشاوره ی کارآمد و حرفه ای نموده است. به عبارت دیگر، آریا پلیمر پیشگام همواره همراه صاحبان صنایع و مشتریان است تا بوسیله ی استفاده از محصولات با کیفیت آریا پلیمر و نیز مشاوره های تخصصی این مجموعه بهترین و با کیفیت ترین محصول نهایی را تولید نمایند.

محصولات تولیدی آریا پلیمر پیشگام حجم گسترده ای از صنایع مرتبط با پلیمر نظیر صنعت پلاستیک، کامپاند، بسته بندی، خودرو سازی، لوله و اتصالات و ده ها صنعت دیگر را پوشش می دهد.

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *