دوازدهمین نمایشگاه تخصصی اصفهان پلاست

دوازدهمین نمایشگاه تخصصی اصفهان پلاست

دوازدهمین نمایشگاه تخصصی اصفهان پلاست

به گزارش پایگاه خبری شرکت نمایشگاه سازان، برگزاری نمايشگاه بين المللی اصفهان پلاست از تاریخ 20 الی 23 اردیبهشت 1401 در نمایشگاه بین المللی اصفهان انجام خواهد شد.

درباره نمایشگاه تخصصی اصفهان پلاست

نمایشگاه تخصصی اصفهان پلاست به عنوان نخستین نمایشگاه تخصصی لاستیک و پلاستیک کشور، از سال 1381 در شهر صنعتی اصفهان به صورت دو سالانه هدف‌گذاری شد.  طی بیش از یک دهه برگزاری، این نمایشگاه به عنوان یک نمایشگاه منطقه‌ای و ملی جایگاه بسیار خوبی پیدا کرده و اعتماد فعالان این صنعت برای مشارکت در اصفهان پلاست جلب شده و خوشبختانه نمایشگاه به جایگاه مناسبی رسیده است.

نمایشگاه تخصصی اصفهان پلاست از جمله نمایشگاه‌های شناخته شده حوزه لاستیک، پلاستیک، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته در سطح کشور به شمار می‌رود. تاکنون دوره‌های موفقیت آمیزی را پشت سر گذاشته و برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری هر چه منسجم‌تر آن در سال های آتی با حضور شرکت‌های معتبر داخلی نیز انجام شده است.

هدف نمایشگاه تخصصی اصفهان پلاست

برگزاری نمایشگاه های تخصصی از این دست، آوردگاهی از دانش، تجربه و توانمندی بشمار می آید که توسعه و ایجاد همکاری های مشترک از دستاوردهای با ارزش آن خواهد بود. علاوه بر آن، تبادل دانش و تجربه برای اقشار مختلف مرتبط با این صنعت، اعم از تصمیم‌سازان، تصمیم‌گیران، تولیدکنندگان، دانشگاهیان و دیگر آحاد متخصص جامعه از اهداف اصلی برگزاری این نمایشگاه بشمار می‌رود.

دوازدهمین نمایشگاه تخصصی اصفهان پلاست

دوازدهمین نمایشگاه تخصصی اصفهان پلاست

شرکت دانش بنیان آریا پلیمر پیشگام تولید کننده سازگارکننده های مالئیکه، چسب های بین لایه ای و مستربچ های افزودنی به عنوان اسپانسر طلایی غرفه انجمن صنایع پلیمر استان اصفهان در این نمایشگاه حضور دارد، لذا از کلیه همکاران عزیز و فعالین صنعت پلیمر دعوت می گردد از غرفه این انجمن در نمایشگاه بین المللی اصفهان دیدن فرمایید:

تاریخ برگزاری: 20 الی 23 اردیبهشت 1401

ساعت بازدید: 14 الی 20

مکان برگزاری: کمربندی شرق اصفهان، روبروی منطقه روشن دشت، نمایشگاه بین المللی استان اصفهان

سالن امیرکبیر، غرفه 119

 

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *