کشف نیازهای نوآورانه بازار در نمایشگاه ایران پلاست

آریا پلیمر پیشگام با هدف کشف نیازهای نوآورانه بازار در نمایشگاه ایران پلاست

 

به گزارش روابط عمومی آریا پلیمر پیشگام و به نقل از پپنا، محمد علی آبادی فراهانی مدیرعامل شرکت آریا پلیمر پیشگام در گفت و گو با پپنا اعلام کرد: ما جهت بهبود فرآیند تولید محصولات جدید و نوآورانه، واحد نوآوری را تاسیس و همچنین تکوین محصول جدید را  تعریف کرده ایم که به بازدیدکنندگان نمایشگاه ایران پلاست این نوید را می دهد که غرفه ما محلی برای شنیدن نیازهای آنها است.

 

کشف نیازهای نوآورانه بازار در نمایشگاه ایران پلاست

 

وی تاکید می کند: ما برای نمایشگاه ایران پلاست، محصولات جدید و بهبود یافته ای داریم که تمرکز بر روی معرفی آنها خواهد بود. چسب بین لایه ای مخصوص پوشش لوله های فلزی و همچنین چسب بین لایه ای مخصوص تیوب های چند لایه آرایشی و بهداشتی، سازگارکننده مخصوص تولید کامپاند HFFR و همچنین مستربچ های مخصوص تولید فیلمهای CPP و BOPP، از محصولاتی هستند که در نمایشگاه آنها را معرفی می کنیم. آریا پلیمر پیشگام همچنین با دارا بودن مجوز سازمان غذا و دارو (فود گرید) می تواند در خدمت صنعتگران حوزه محصولات غذایی و بهداشتی باشد.

محمد علی آبادی تصریح می کند: نمایشگاه ایران پلاست به عنوان بزرگترین رویداد نمایشگاهی و گردهمایی فعالان صنعت پلیمر در ایران محسوب می شود. به همین منظور بهترین مکان جهت تبادل اطلاعات و نظرات و همچنین برگزاری جلسات حضوری می باشد که کلیه صنعتگران پر تلاش کشور را در یک نقطه کنار هم جمع کرده و می تواند هم افزایی بسیار خوبی را ایجاد کند. نمایشگاه ایران پلاست این قابلیت را دارد تا با برنامه ریزی بهتر در زمینه حضور بازدیدکنندگان خارجی و تقویت ارتباطات بین الملل موجب توسعه صادرات و سهولت در واردات مشارکت کنندگان و کلیه فعالان صنعت شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *