بازدید آقای دکتر غلامی وزير علوم از دستاورد های آریا پلیمر پیشگام

جناب آقای دکتر غلامی وزیر محترم علوم و تحقیقات و فناوری در خلال بازدید از شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان، از دستاوردهای شرکت آریا پلیمر پییشگام بازدید کردند. در این بازدید آقای علی آبادی مدیرعامل آریا پلیمر پیشگام ایشان را با دستاوردهای این شرکت در صنعت پلیمر و در حوزه فناوری نانو، و همچنین سازگار کننده های پلی الفینی آشنا کردند.
در ادامه وزير علوم در جمع خبرنگاران گفت: تلاش مي‌كنم تا با كمك رئيس شهرك علمي و تحقيقاتي اصفهان و به منظور حمايت از شركت‌هاي دانش بنيان مستقر در پارك‌هاي علم و فناوري كشور، كاهش واردات نمونه‌هاي خارجي محصولات دانش بنيان را پيگيري كنم.

به گزارش روابط عمومي شهرك علمي و تحقيقاتي اصفهان، دكتر منصور غلامي در پاسخ به اين سوال كه آيا توافقي با دولت براي جلوگيري يا كاهش واردات نمونه‌هاي مشابه خارجي محصولات دانش‌بنيان كشورمان در راستاي حمايت از شركت‌هاي نوپا شده است يا خير؟، گفت: شايد هنوز به آن صورت اين كار انجام نشده و بنده در مدت كمي كه در مسئوليت وزارت علوم قرار گرفتم فرصت آن را پيدا نكردم اما بدون شك اين موضوع را در هماهنگي با ساير وزارتخانه‌ها، پيگيري مي‌كنم.

وي با اشاره به بازديد خود از چند شركت دانش‌بنيان مستقر در شهرك علمي و تحقيقاتي اصفهان افزود: اين شركت‌ها نيز خواهان هماهنگي با ساير وزارتخانه‌ها براي ادامه كار خود و جلوگيري از تضعيف كارشان بودند كه قول مساعد به آن‌ها دادم، تا اين موضوع را با كمك رئيس شهرك علمي و تحقيقاتي اصفهان پيگيري كنم.

غلامي با تاكيد بر اينكه پارك‌هاي علم و فناوري و مراكز رشد، جايگاه خود را در كشور پيدا كرده‌اند، گفت: اين مراكز در حال توسعه و تقويت هستند و شهرك علمي و تحقيقاتي اصفهان از نمونه‌هاي موفق است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *