مستربچ های آنتی استاتیک

مستربچ آنتی استاتیک (ضد الکتریسیته ساکن) باعث جلوگیری از تجمع الکتریسیته ساکن، بهبود خاصیت چاپ پذیری ، عدم جذب گرد و غبار و دوده در محصولات پلاستیکی می‌شوند. مواد پلاستیکی عایق‌های خوبی هستند و به این دلیل می‌توانند از تجمع بارهای استاتیک زیاد، جلوگیری کنند. الکتریسیته ساکن با عبور فیلم روی رول‌کننده‌ها، با عبور هوای خنک کننده پرسرعت از روی سطوح، یا با برخورد اتفاقی بین قطعات پلاستیکی در طی حمل و نقل و یا انبارش ایجاد می‌شود.

تجمع بارهای استاتیک می‌تواند منجر به مشکلات فرایندی زیر شود؛ مشکلات فزاینده در طی حمل و نقل، انبارش و بسته‌بندی، آلودگی گردوغبار(که هم ظاهر و هم عملکرد محصول نهایی را تحت تأثیر قرار می‌دهند)، ریسک شوک‌های الکتریکی به کارگران در حال کار با ماشین‌آلات، ریسک تخلیه الکتریکی که باعث آتش سوزی و یا انفجار می‌شود. درنتیجه استفاده از مواد افزودنی آنتی استاتیک در تولید محصولات پلاستیکی امری ضروری است. افزودنی های آنتی استاتیک در محصولات PE ،  PP، فيلم هاي نازک، فیلم های معمولی و ضخیم، فیلم های کشاورزی، گوني و جامبو و کارتن پلاست، پلی الفین ها، برای قطعات تزریقی و بادی پلی اتیلن و پلی پروپیلن و  برای قطعات تزریقی پلی استایرن کاربرد دارند.

مستربچ آنتی استاتیک

عوامل آنتی‌استاتیک در طی فرایند اکستروژن به پلیمر افزوده می‌شوند. سپس به سطح مهاجرت می‌کنند و با رطوبت جو واکنش می‌دهند که باعث کاهش مقاومت شده و بنابراین دانسیته‌های تخلیه الکتریسیته بالا را از بین می‌برند و اثر آنتی استاتیکی طولانی مدت را به قطعه پلاستیکی می‌دهند.

مستربچ آنتی استاتیکشماتیک عملکرد آنتی استایک هنگام افزودن به پلی اتیلن/ پلی پروپیلن

 

 

مستربچ آنتی استاتیک آریا پلیمر پیشگام

 

Aria Add 2115: مستربچ آنتی استاتیک

 

لطفاً برای اطلاعات بیشتر درباره مستربچ‌های آنتی استاتیک شرکت آریا پلیمر با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید. ما از تأمین نیازهای شما بسیار خشنود خواهیم بود.