صنعت فیلم و بسته بندی

در سال های اخیر، گسترش صنایع مختلف، تولید کالاهای متنوع و تلاش تولیدکنندگان برای رفع نیازهای مشتری و حضور در چرخه رقابت، صنعت فیلم و بسته بندی را به یکی از بزرگترین صنایع کاربردی در جهان مبدل کرده است. با توسعه روز افزون صنایع، گسترش الزامات ایمنی و بهداشتی و رشد صنعت فیلم و بسته بندی در حوزه های متنوع، استانداردهای مخصوصی برای کاربردهای مختلف طراحی شده است که لزوم توجه به آن ها این صنعت را به سوی محصولات با کاربرد تخصصی و مشخصات ویژه رهنمون ساخته است. امروزه با توجه به مسائل اقتصادی، زیست محیطی و بهداشتی، متداول ترین مواد اولیه مورد استفاده در این صنعت، کاغذ و پلاستیک های نرم و سخت هستند که هر یک طیف وسیعی از مواد اولیه و کاربردها را در بر میگیرند.

شرکت آریا پلیمر پیشگام به عنوان تولیدکننده مواد اولیه این حوزه، با در نظر گرفتن الزامات مطرح در این صنعت و همچنین ویژگی های مطلوب از دید مصرف کنندگان، محصولات خود را با فرمولاسیون ویژه برای ارائه به تولید‌کنندگان (فیلم نایلون، ظروف یکبار مصرف، کارتن پلاست و …) طراحی نموده است.

مستربچ های افزودنی:

از آنجایی که فیلم های پلیمری از پرکاربردترین مواد مورد استفاده در این حوزه می باشند، آریا پلیمر پیشگام با در نظر گرفتن خواص فیزیکی و مکانیکی مورد انتظار در این حوزه، با طراحی انواع مستربچ های افزودنی و کامپاندهای تخصصی به تسهیل شرایط فرآیندی و نیز بهبود خواص محصول تولیدی کمک می نماید.

سازگارکننده های مالئیک انیدرید:

این شرکت همچنین با در نظر گرفتن تمایل مصرف کنندگان به استفاده از محصولات گیاهی و تجزیه پذیر، سازگارکننده هایی ویژه به منظور بهبود سازگاری بین پودر نشاسته و پلی پروپیلن را نیز طراحی و تولید نموده است.

چسب های بین لایه ای:

علاوه بر این، چسب های بین لایه ای و چسب های تولید شده توسط این شرکت در بسته بندی های چند لایه و چسب های بر پایه EVA کاربرد دارد.