صنعت راه و ساختمان

امروزه تولید پلیمرها در جهان بسیار گسترش یافته است و حجم بالایی از مواد اولیه در صنایع مختلف را تشکیل می دهند که از این میان صنعت راه و ساختمان به عنوان دومین صنعت مصرف پلیمرها، سهم بزرگی از بازار مصرف این مواد را به خود اختصاص داده است. این مواد به دلیل سهولت استفاده، کارایی بالا، ویژگی های کیفیتی، قیمت مناسب و نقش موثر در کاهش مصرف انرژی جایگزین جدیدی برای مواد سنتی در صنعت ساختمان شده اند و روز به روز کاربرد آن ها در این صنعت گسترش یافته و آن را متحول می سازند. در نتیجه ی استفاده روز افزون از پلیمرها در صنعت راه و ساختمان، کیفیت و مقاومت محصولات پلیمری مورد استفاده در این حوزه از اهمیت خاصی برخوردار است.

شرکت آریا پلیمر پیشگام به عنوان تولیدکننده مواد اولیه پلیمری، با در نظر گرفتن استانداردهای مطرح در صنعت راه و ساختمان و همچنین نیاز مصرف کنندگان، تولیدات خود را با فرمولاسیون ویژه برای دستیابی به اهداف این صنعت توسعه داده است.

مستربچ های افزودنی :

از آنجایی که بسیاری از مصالح و مواد مورد استفاده در این صنعت با فرآیند های شکل دهی متداول همچون فرآیند اکستروژن و تزریق تولید می شوند، شرکت آریا پلیمر پیشگام با در نظر گرفتن ملزومات فرآیند پلیمرها و نیز خواص فیزیکی و مکانیکی مورد انتظار در این حوزه، با طراحی انواع مستربچ های افزودنی و کامپاندهای تخصصی به تسهیل شرایط فرآیندی و همچنین بهبود خواص محصول تولیدی کمک می نماید.

سازگارکننده های مالئیک انیدرید:

شرکت آریا پلیمر پیشگام همچنین با در نظر گرفتن مصالح و تجهیزات مختلف، اقدام به طراحی و تولید سازگارکننده های ویژه برای بهبود سازگاری، کیفیت محصولات و نیز اثر بخشی موثر در زمینه کامپاندهای مهندسی مورد استفاده در صنعت راه و ساختمان نموده است.

چسب های بین لایه ای:

چسب های بین لایه ای فرموله شده توسط متخصصین این شرکت، در تولید لوله ها و قطعات مختلف کاربرد موثری نشان می دهند.

نانو افزودنی:

این مجموعه با بهره گیری از تاثیرات منحصر به فرد حضور نانوذرات و نانوکامپوزیت ها بر خواص قطعات تولیدی به طراحی نانوافزودنی های متنوع جهت ارتقا کیفیت مصالح و تجهیزات مورد استفاده در این حوزه پرداخته است.