نوزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران 98

نوزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران 98

نوزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی صنعت ساختمان تهران 98

نوزدهمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان از تاریخ 6 مرداد تا 9 مرداد ماه 1398 برگزار می‌شود.

نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان تهران یکی از بزرگترین نمایشگاه‌های ساختمانی در سطح کشور و یکی از معتبرترین نمایشگاه‌ها در خاورمیانه است. این نمایشگاه با نام Iran Confair در سطح بین‌المللی و در ۴ روز توسط اتاق تعاون ایران در شهر تهران برگزار می‌شود. نمایشگاه بین‌المللی صنعت ساختمان در نوزدهمین دوره برگزاری خود پذیرای شرکت‌کنندگان داخلی و خارجی از کشورهای مختلف دنیا خواهد بود و رویدادی مهم برای فعالان و متخصصین حوزه ساختمان‌سازی به شمار می‌آید. این نمایشگاه ساختمانی در سطح بین‌المللی پذیرای مهندسین سازمان‌های نظام مهندسی کشور، انجمن انبوه‌سازان و شرکت‌های ساختمانی، جامعه مهندسین شهرساز، انجمن بتن ایران، مشاورین و معماران، صادرکنندگان خدمات فنی و مهندسی ایران، شرکت‌های پیمانکاری، مهندسین عضو جامعه مهندسین مشاور ایران و …می‌باشد.

 

امروزه میزان مصرف کالاهای پلیمری در صنعت ساختمان رو به افزایش است. بدین ترتیب کیفیت و مقاومت محصولات پلیمری مورد استفاده در ساختمان از اهمیت خاصی برخوردار است.

در همین راستا شرکت آریا پلیمر پیشگام تولید کننده انواع مستربچ‌های پایه‌های پایه پلی‌اولفین، چسب‌های بین لایه‌ای، سازگارکننده‌های پایه پلی‌اولفین، ABS و پلی آمیدی، با تولید افزودنی‌های ویژه، این اهم را توسعه داده است.

محصولات آریا پلیمر در صنعت ساختمان تولید کننده چسب‌های بین لایه در تولید لوله‌های چند لایه، مستربچ آنتی اکسیدانت در تولید لوله‌های پلی اتیلنی و فیلم ژئو ممبرن، سازگار کننده‌ها در تولید چوب پلاستیک‌ها و جعبه‌های تقسیم برق و …، استحکام دهنده‌ها در برابر پارگی یا شکستگی (مقاومت به ضربه) برای محصولات پایه PVC و UPVC نظیر لوله، پروفیل، دیوارپوش، کفپوش و قرنیز، افزودنی جهت افزایش مقاومت به ضربه برای محصولات تزریقی پایه پلی پروپیلن می‌باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر، مشاوره با کارشناسان ما و دریافت نمونه رایگان با ما تماس بگیرید:

Tel: 031-33932151-2

Mob1: 09130776340

Mob2: 09138579468

Mob3: 09137547452

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *