نمایشگاه پلاستیک و صنایع وابسته اوراسیا 2019

نمایشگاه پلاستیک و صنایع وابسته اوراسیا 2019

حضور آریا پلیمر پیشگام در بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی پلاستیک و صنایع وابسته اوراسیا

بیست و نهمین نمایشگاه پلاستیک و صنایع وابسته اوراسیا، ترکیه (Plast Eurasia) از ۱۳ الی ۱۶ آذر ۱۳۹۸ در شهر استانبول کشور ترکیه برگزار گردید.

نمایشگاه پلاستیک و صنایع وابسته اوراسیا، ترکیه (Plast Eurasia) بزرگترین نمایشگاه پلاستیک است که در منطقه اوراسیا برگزار می گردد. این نمایشگاه با همکاری سازمان صنعت پلاستیک ترکیه برگزار می گردد و فرصتی برای تعامل تجاری با سایر شرکت ها و برندهای بین المللی است. دراین نمایشگاه معتبر جهانی ماشین آلات تولید پلاستیک، مواد شیمیایی و مواد خام، ماشین آلات و صنایع کمکی، تجهیزات گرما و کنترل، قالب، hyrdraulic و پنوماتیک، روش های بازیافت و… ارائه می گردد. این نمایشگاه فرصتی برای حضور در بازارهای بین المللی و به ویژه یافتن بازارهای وسیع در منطقه ارواسیا است و از این رو اهمیت زیادی دارد. کشف آخرین فناوری ها ،ثبت نام تجاری شما و شناساندن برند شما به جهان و جلسات b٢b، توسعه استراتژی کسب و کار و مقایسه قیمت ها و محصولات از مزایای حضور در نمایشگاه پلاستیک ترکیه است.

آریا پلیمر پیشگام تولید کننده انواع چسب های بین لایه، سازگارکننده های مالئیک انیدرید و مستربچ های افزودنی طبق روال دوره های قبل در این نمایشگاه حضور داشت و در سالن ۸ غرفه ۸۰۸ پذیرای بازدیدکننده ها بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *